sobota, 23 lutego 2013

BABKA MAKOWA


babka makowa z polewą czakoladową i kolorową posypką...


Składniki :
-1,5 szklanki mąki
-1,5 szklanki cukru ( ja dałam 1 szklankę)
-1,5 szklanki suchego maku ( ja dałam tylko 1 szklankę)
-5 jaj
-1 kostka margaryny
-1 szklanka mleka ( ja dałam 3/4 szklanki)
-1 łyżeczka proszku do pieczenia
- bakalie ( w/g gustu)

Wykonanie :
Margarynę stopić, jaja z cukrem utrzeć na puszystą masę, dodać przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia, następnie mak, mleko i na końcu wlać przestudzoną margarynę, dodać bakalie. Delikatnie wymieszać. Ciasto jest bardzo  rzadkie.

Ciasto przelać do dużej formy z kominem, piec w nagrzanym piekarniku 180 C przez około 50 minut. Po upieczeniu nie wyciągać odrazu z piekarnika bo opadnie, poczekać do przestygnięcia. Dowonie udekorować.

SMACZNEGO ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz